Friday, March 15, 2013

15 March 2013

Happy 6th month anniversary awk!!!


      Tak sangkakan dah 6 bulan saya dengan awak.. huhu.. Saya gembira sangat-sangat even kadang-kadang tu adalah sikit geram kan. Tpai tak apalah. Adat lah tu kan. Saya nak ucapkan terima kasih dekat awak sebab sudi jadi sebahagian dari saya, teman saya, bagi semangat dekat saya dan macam-macam lagi lah. Nak senaraikan pun tak boleh sebab banyak sangat la. hehe.. Saya sayang awak.. Saya harap agar hubungan kita akan kekal sampai ke alam perkahwinan.. (hehehe.. gatal jap) Dan thanx untuk hadiah tu. Saya suka dan teramat suka.. hehe.. Lagi-lagi bila Olat dah ada teman. hehe.. 
I U So Much, baby...

ONLY YOU IN MY HEART..


Thanx for reading ^_^!