Monday, August 30, 2010

today is my bad & happy day

Nak kata geram,bleylah jugak tapi aQ xbley persalahkan cikgu 100% krn sumenyer berpunca dari aQ..kalo aQ xpakai mungkin xkne rampas...tapi,selama nie cikgu-cikgu lain x kisah pown..argh...hanya Tuhan je yang tau pacaan aQ tyme uh..geram+marah+benci+mcm-mcm lagi r...huhu..tapi apekan daye...kalo aQ xmulekan dulu,mungkin sume nie xkan berlaku...

RAMPAS...RAMPAS...RAMPAS...


erk??xkan hand sanitizer (xreti eja r) pown kne rampas???aduyai..pening btol kepala den biler memikirkannya...huhu...kenapalah peraturannye pelik-pelik belaka..sodium hydroxide btol r...grr..huhu..

perkara yang lalu akan ku lupakan dan menjadikannya kenangan ataupun pengajaran...


PERISTIWA AQ JADI BUDAK BAIK


Bunyi macam selama nie aQ bdk jahat jerp...xd lah..cume hari nie..ntah r..lepas peristiwa perit pagi tadi aQ dah lupakan..petang tadi aQ dapat melakukan sesuatu yang menggembirakan diri aQ..ape ape??huhu..alar..bknnyer ape pown..aQ cme ntah r ek...aQ cume tolong seekor anak kucing yg agak sekeleh jugak r..ciri-ciri dye x usah lah aQ sebutkan..nanti xlalu pula makan..huhu..aQ cian tgk baby kucing tu..dye kesejukan + menggigil..so,dengan selamber kambing bebiri aQ jerk bg dye sapu tangan aQ lalu selimut an baby kucing uh..ntah..aQ rse epi,puas & bahgia sgt...habit aQ kowt..aQ suke tolong org tapi kkdg kerana ke-ego-an yang tinggi mengalahkan Gunung Everest,aQ mcm sdkt mls nk tolong org...huhu...


Thanx for reading ^_^!