hehe...memantul-mentol la..

air mata ku gugur seperti daun yg berguguran..haha..wit a reason that only me and my kembar yg laki uh jewp taw k..haha!!!ABANG MAN.. :pgeli jewp..haha!!!walopepown he's alwayz be at my side since HE left me...haha!!not as my hubby but only as my BFF and brother k..haha!!
nme jewp sedih n,tapi ketawa..hehe..bak kta Azwa "akak nie x pacaan ek??"haha!! xkn sbb masalah remeh aQ nk kne berduka selama berhari-hari kowt..no way kayh!!!that's really not me..I want to be a happy gurl..lantak la org nk kta hipokrit ke pe..asalkan aQ happy dgn hidup aQ sudah..hehe..hm..org yg selalu berada di sisi and amat aQ sayang..aQ ucapkan terima kasih yg x terhingga..hehe.. I LUV U GUYZ LA..hehe..selen dorang aQ ske tgk video klo nga sedih..video at youtube dr GUMMY BEAR..antara videonyer..lepas nie la..hehe.. :p