kesekian kalinya saya merepek..




"MAAKKK!!!!!!Adik windukan dye"...hm..walopown smlm aQ dh ngadap muke dye walopown senyap-senyap..but I still miz him...semalam aQ mse tunggu bas uh..aQ still sempat lgi bisik at Nadrah "Aisha windu la kt dye..xpuas gler tgk muke dye...rse cm nk peluk dye jewp..haha..." (=.=')walopown dlm proses memerajuk an diri..tpi sy tetap menyayangi dirinye...hehe..jiwang berkarat la plak minah nie..aduyai..


hey,knp msj sy awk x bls???kang aQ msj org len,ko jelez..marah..tetrachloromethene btol la dye nie..hm..kta syg,tapi knp mesti selalu merajuk?knp mesti marah-marah?kenapa mesti layan x layan ecah jewp??cdih aw klo gnie selalu...punyer la xcited an klo nk msj dye..sekali tuuttt..haha!!hanya tuhan saja yg taw pacaan sy..betapa kecewa dan hampanya hati ini..wa...
tgk monyet nie..dh mcm aq jewp..hehee..tpi x sme la..coz monyet nie lg semangat dr a..hehe.. :p


... kes ditutup ...

hepi nyer..thanx for appreciate pemberian saya...hehe...saya bg dgn ikhlas aw..saya sanggup menghabiskan wang saya kerana awk berdua..hehe..dan saya rase berbaloi kerana awk menyukainya..haha.. I LUV U..mmmuuah..