Luahan hati yg berjela-jela

hm..sambungan kepada story jap lagi la...hehe..

I angry wit him coz he said that I'm short..aQ x ksh sgt tpi dont make it as a joke kayh..malu taw x..dh la depan kwn a.k.a geng ko an..lu ngt ape?gua x berani la nk tampar depan member-member lu uh?dont make me do it someday...I only a human and I also got a feeling..U ngt U je ade pacaan..klo ye pown nk bls dendam x yah la nk over an..at that time I feel like I want to cry..in front of U and u'r frenz..U never think bout my feeling right??alwayz and everything only me to think bout U and u'r SILLY feeling..when I have chitchat wit other boy,U alwalyz angry dan merajok..setiap kli uh,Ecah gk yg pujuk coz I luv U bro..Ecah sayang an A*** kayh..why U alwayz think that Ecah never luv U???hanya kerana Ecah rapat nan pinggan mangkuk luar alam yg lain U kata gitu...U have me and U have u'r gurl...Ecah juz ade cyg and Azwa je..So,jgn la ugut Ecah supaya pilih antara my pinggan mangkuk dgn cyg...Ecah x bley la...Ecah g SMIH pown pcl cyg aw..klo x,haram..sbb cyg ugut nak majok..Ecah malas nk pujuk walopown dgn sakit perut yg amat an,I still go...Ecah selalu dahulukan cyg in everything..td Ecah pggl pown cyg wat dono jewp..weyh,ingat x bengang ke tercegat kt ctu mcm tiang lampu??nak sgt Ecah bg hadiah uh an..hand by hand..so,Ecah buat la jgk..tapi cyg buat sakit hati org je la..benci taw...then Ecah wat-wat majok..ade cyg nk pujuk??xkan..so,jgn salah an Ecah klo Ecah x layan cyg...Ecah br nk chitchat nan cyg,tapi cyg dh spoil kn everything..sampai an Ecah mls nk tgk muke cyg walopown Ecah rse itu yg terakhir kli Ecah g sne..hm..and walopown I know that I really-really miz u'r face n I'll miz it..btw time at pondok td Ecah hanya perhatikan cyg je walopown ade la sorang mamat uh nk tarik perhatian Ecah supaya I look at him..huhu..sowi Amrin.. ^___^..mse kt kelas cyg td kwn2 yg pompuan ejek cyg cm NOBITA..mule uh geram gk tpi bler cyg dh cuak an Ecah..I think that U deserve it.. :p thanx 4 calling and only said nothing..I hate hearing u'r voice!!!!!!!!!!! juz joking..i dont think that i can live without u.. ^__^


back to the second story jap lg uh..It's mention only bout him..his the other person that I miz beside my darling...Ecah nmpk U tyme nk g canteen..Ecah nmpk U tme kt KOOP..Ecah nmpk U tyme at pondok..Ecah juga nmpk U tyme dlm bas..I miz U alot la..kan bez if U can alwayz be at my side..be my BFF,brother and my hubby..but it juz only my hope..and it will not come true right??U have a pretty GF and she was everybody dreamz right?sapela aQ at mate ko..nyemak je an..tapi aQ x kisah..asalkan aQ hepi sudah.. :p
thanx 4 hilangkan windu at ko ye..haha!!



haha!!juz for release the tencen la... (^_________^)