Wish me luck...



Like other people said..I've change...And it getting worse right??I know..Selepas PMR until I leave that school,aQ rse aQ ade la sedikit berubah walopown aQ sendiri x dapat detect sgt ape perubahannye..hm..Tapi thanx to my little brother cause helping me out by telling the truth...Thanx cyg...sayang sama kamooo....huhu..


Okla readers,klo ade pape yg x suke pasal saya,tolong la gtaw ye...Saya nak berubah..Saya x nak diri saya yg sekarang yg agak ngade,gedix,poyo,cengeng,ske mara-mara and sometimes or alwayz being lazy...please..please and please help me to be a better person in future...




.....PERBUALAN BETWEEN ME AND MY MUM.....

Mak: "Tengok baby tu,xkisah pown pasal fon and laptop dye...Sume dye kasi Fa' Picing pegang sampai habez SPM."

Aisha: "X juga la mak..hari tu dye pakai fon.." (mencari idea agar fon kesayangan ku x ditarik)

Mak: "Baru-baru nie je dye pakai.Sebelum nie Baby juz kta 'Lepas SPM la mak'...Tahun depan Aisha punyer fon dan laptop bagi mak pegang.."

Aisha: ..... (buat muka tagih simpati)

 dalam hati...
"Ooommmggg!!! Not my beloved fon and my cutest lappy...Argh....huhu...How i want to update my blog?huhu..Cane nak msj & tepon dye??Alar...  I will miss him la...huhu...not only him and also my two beloved brother...huhu.."


*itu jawapan bln lalu la....*


 dalam hati sekarang...
"Eeee...bler la nak rajin aQ nie??huhu..Klo macam nie la kan tahun depan mang patot pown mak amek fon and u'r lappy uh...Padan la muka uh..Malas sgt spe soh?Lupekan je la cita-cita ko uh klo mcm ginie la kan gye nyer...huhu...Forget bout u'r two brother for awhile...Only 1 year...Then u can hangout and contact with them again...Forget bout them doesn't mean that u cannot think bout them at all..U still can la sis...They still can be in u'r heart.."





Sekarang Aisha da fikir masak-masak...Aisha akan cube utk menjauhkan diri dari fon dan lappy kesayangan buat mase setahun...




noname94