Tuesday, December 14, 2010

Khas buat seorang kawan!!!

aQ bukan setakat mara kau sebab nmbr aQ ade pada kwn kau je..Tapi,kenapa kau tipu nama??Kenapa?Kenapa? Itu yg aQ x paham dgn kau skrg nie...Okie fine.Before nie mang aQ sayangkan kau..But now..Not anymore..Kau telah hancurkan hati aQ...Dan maaf..aQ sudah menerima org lain sbg pengganti kau..Mungkin buat mase nie aQ x dapat terima dye sepenuhnye..Tapi aQ akan cbe untuk terima dye..I hate u...U know that..Hell-o..Kau ingat dgn aQ layan kerenah kau,aQ suke ke dengar ape yg kau kata sume uh..Like sh** kau tahu x? Budak yg teruk pown x kan fikir bende yg x senonoh tu tahu..Hey,mungkin aQ akan sedih kehilangan kau tapi aQ x rase yang kesedihan itu akan lame kerana aQ maseh lagi mengenali dirimu lagi..So,Dengan lapang dadanya aQ minta kau angkat kaki dari hidup aQ sekarang dan selamanye...Jangan sekali kali kau masuk semula ke dalam hidup aQ...Hm...aQ x kejam...aQ tetap rase simpati kat kau yang mendapat luka kerana bergaduh dgn kawn kau tu..aQ x suruh pown korang bergado smpai bertumbuk segala..Ingat dgn ko buat macam tu,aQ senang-senang akan maafkan kau? Pergi jalan la...Kerana hal nie ko sanggup putuskan persahabatan dan dapat luke tu sume? Bod** kau tahu x... Hari tu bukan kau baru masuk hsptl ke? Fikir la diri kau tu..Jangan kerana hal remeh kau nak bergaduh..Pasal kawan kau tu aQ x layan pown..So,why u so emotional hah? Tahun depan dah nak SPM, aQ xnak kau ade masalah dengan kawan-kawan kau..aQ harap korang berdamai...Dan aQ x kan tarik kata-kata aQ pasal aQ nak kau pergi dari hidup aQ...aQ gembira dapat kenal dengan kau...Bubbye...


Thanx for reading ^_^!