Saturday, February 5, 2011

O.M.G...Homework saya...

homework Pictures, Images and Photos

bagi kawan-kawan homework tu :
  • membebankan ke?
  • best x?
for me,homework is something interesting..haa..mesti pelik an kenapa aisha cakap cam tu..okie la..i'll give reasons why i said homework is interesting..hal ini kerana...:

  1. kita tak akan membazirkan masa kte dgn bende yang xberfaedah..kalau ade hmwk,kte akan byk meluangkan mase di meja belajar saje..kte akan kurang menonton tv,melepak mahupun bermain..
  2. kalo la org yang malas nk selak buku (macam aisha),sekurang-kurangnya dgn adenyer hmwk dye akan selak la juga buku utk mencari jawapan..secara x langsung dye juga buat ulangkaji walaupown xrasmi.
  3. kalo kte tetido kat kelas,kte bley bagi alasan yang kte tido lewat kerana buat hmwk..aisha gerenti tak kena mara..hahaha...
  4. abaikan no.3 tu..bila kte da semangat buat keje sekolah,kte rase malas nk buang mase..berfuya-fuya...kte akan stay je kat meja belajar tu utk siapkan hmwk or study..waktu mcm nie la yg best nk belajar..kte akan beri tumpuan 99.999% utk belaja tanpa fikirkan perkara lain.. ^^/

sooo,aisha rase cukupla 3 sebab kenape aisha rse hmwk itu menarik...

"eyt,makcik hmwk kamu da siap ke?membebbel kt sini plak.."
hm... ^_^ (hanye mampu tersenyum..hehe..)

maaf ye kawan-kawan,hmwk aisha hampir sume da siap (jangan nk berlagak la weyh..)
lekluuu...hampir sume nak siap tpi  tetap blom siap..hehe...  :D


Thanx for reading ^_^!