Wednesday, March 23, 2011

ermm...

     
Ape masalah kau wahai aisha? Kenapa kau macam moody je kt sekolah? da 2 hari da..
Semalam Nisa tegur aisha "awk ade masalah ke? Kenapa hari nie macam senyap je..Wanie yg bising"...hehe...Hanya senyuman yang terukir..aisha sendiri x tahu kenapa..Da 2 hari aisha rase cam x ade mood and diam je..Cume hari nie lebih OK dari semalam...Hari nie aisha K.O ckit sbb pening pale and sakit perut...Sebelum tu,kepada cikgu BM aisha, Cikgu Zaleha...Maaf sbb tadi aisha tetido dalam kelas...Kepala iasha rase berat sangat..Sakit gler...Tapi kne la tahan..Tapi tanpa disedari, aisha da tetido...makcik sebelah 2 orang tu pown x kesa...hm..saba jea...Nasib bak cikgu x tego kalo tidak..xtahu la aisha nak cakap ape...Izzah..Izzah..Wanie..Wanie..huhu...ape la korang nie..hehe..

      Seperti yang diketahui, hari nie result SPM keluar..Tahniah diucapkan kepada Kak Hidayah,Kak Zunnurain dan Abg Amirul Haikal atas keputusan yg GEMPAK tu...dan terima kasih juga buat Amirul Haikal sbb beri sedikit tips kejayaan kat budak ST'11 tyme Kimia tadi...hehe..Sangat mengharigainya walaupun saya sedang buat keje an..hehe...

      Lastly, thanx to Syakir coz 'beriya-riya' nak tolong aisha bukak botol air mineral tadi..*saya minta tolong Iqhmal tau tadi tapi da dye nak tolong sgt, aisha bagi jea.. :P


Thanx for reading ^_^!