Sunday, March 20, 2011

Savannah Hill,Ulu Tiram

Satu kenangan yang x dapat dilupakan untuk tahun ini buat aisha..Pada hari Rabu (16-03) yg lalu 12 orang dari kelas ST telah pergi ber-camping di Savannah Hill...Ianya merupakan sebuah tempat yg tersergam indah dan sedap mata memandang...kat situ rase tenang la jugak...Fer sure ianya memang lawa...

Sampai-sampai je kene la daftarkan?selepas daftar pergi la check in kat bilik masing-masing..cewwah..ayat ku bley pegi jauh la seh...ok2 back to the story...Ktorang dapat duduk 1 dorm..dorm tu no.2..hehe...katil plak 2 tingkat...aQ tido atas,Wanie tido bawah...jiran sebelah ialah Qila..Jiran sebelah Wanie ialah Nisa..hehe..Pastu kitorang g dewan makan...dan masuk dewan 4 stady..

Kat cnie peraturan agak banyak la..tapi x d la banyak mane pown..Juz kne makan setiap 2 jam..Kul 11 x ley kuar dorm..Nak amik mkanan kne beratur..x ley tukar tempat makan..dan kne tepati waktu...

First day dengan second day aQ still ok..xrse nk tido dlm kelas...tapi bler last day..amek kau..tdo dalam 10 minit dalam kelas..then org lain ngantuk,aQ da segar + + + da semangat nk stady ADDMATH..hehe..maaf cikgu..tapi kan cikgu ade budak tu tdo lagi lama dari saya cikgu..Dari sebelum sy tido smpi la sy da sedar..hehe..

Kat sane sangat menggembirakan..macam-macam gelagat ade...Siap jadi 'bedtime story' ktorang lagi tu...Kepada si dia dari SMKDUA yg menjadi bahan bualan kami,kami minta maaf ye..tapi da x ade mangse lain..Cume kau je yg ade masalah dgn salah seorang antara kami..haha..poyo la kau aisha..hehe...

Okielah,aisha nak mengundurkan diri kerna ade tugas yg perlu diselesaikan..tapi sebelum tu..lihat la antara gambar-gambar kami...

di dalam dewan

sementara menanti cikgu masuk

credit to didy
Last day...
Jari manis saya bengkak... :'(

Saat-saat terakhir

sebelum sarapan

Wanie & Aisha
hehe...nak tengok x gambar 4 org NERD ala-ala nerd bergambar?

Wanie a.k.a winnaHYUN
(tapi aisha ejek wani hayun..hehe.. XP ) 

Bulok nyer muke aQ

Fara @ Diba @  Diber

Didy...
That's all folks...er..xbest2...Papepown thanx 4 read & visit my blog.. ^_^


Thanx for reading ^_^!