Friday, July 22, 2011

Si dye sahabatku kini :)

      Hari nie tangan aisha gatal je... Pergi buka buku yang mencoretkan segala kenangan aku dengan si dye.. Pastu tadi pown buka profile dye.. Buka  blog kakak tu.. Ingat balik segala yang pernah berlaku sejak awal tahun 2009 sehinggalah bulan Oktober 2010.. Semuanya masih segar dari ingatan.. Tiada yang kurang..


Ape yang aisha cari sebenarnye??
 Sebab kenapa semua itu berlaku?
Kenapa dye buat aisha macam tu semua?
Sudah la aisha...
X usah dikenang perkara tersebut..


       Kalau aisha beritahu pasal dye kat orang-orang yang aisha sayang... Mereka mesti akan kata "Sha,cube ingat ape yang pernah dye wat kat aisha dulu..." aisha pelik,kenapa susah sangat untuk mereka terima dye? Selama ini hati aisha yang terluka.. Hati aisha yang berparut... Tapi,aisha bley je maafkan dye.. aisha da dapat terima semuanya.. walaupun masih ada lagi persoalan di hati ini yang ingin aisha tanya kat dye kalau bley... Tapi, aisha xnak merosakkan segalanya.. aisha happy sekarang.. Hubungan persahabatan yang kini terjalin antara aisha dengan dye membuatkan aisha happy sebab dapat lagi kawan nan dye lagi..


Kepada si dye yang aisha maksudkan:

     Kiriman doa je yg dapat aisha kirimkan buat dirimu disana.. Selain aisha harap awak hepi and berjaya.. aisha harap hubungan persahabatan kte x akan putus walauapepown yang berlaku.. aisha x nak kehilangan kawan macam awk.. aisha hepi sgt-sgt awk.. Mungkin sbb awk da knl aisha since abad ke-9, jadi mungkin awk phm aisha..(perasan jap) Mungkin aisha bukan sape-sape tapi thanx sbb sanggup luangkan mase mesej dgn aisha.. Walaupown selama 2 tahun nie kte cume mesej, aisha tetap happy.. Nanti kirim salam kat kawan awk kat sane.. hehe... aisha sayang awkla, wahai org tua.. :) jage diri kayh?

Lots of Love,
aisha         


Thanx for reading ^_^!