Saturday, July 16, 2011

congratulation to Red House (^.^)

   Aisha ingat nk masukkan gambar mase celebrate birthday abg Harisman kte kan... Tapi gambar tu xnak upload-upload.. X kire la kat blog or fb.. Same je.. Penat aisha tunggu... Okla.. Entry kali nie aisha nak story pasal Kejohanan Sukan SMKBBU 2011.. Yang secara xlangsung menjadi sukan terakhir aisha dan kawan-kawan 5ST terlibat.. Lepas nie da xdapat join lagi ^_^


sume tengah bersiap-siap
cbe tgk budak pompuan tu...ape dye wat ek?

sempai Aiman sedang berbisik

Harvind, Azri & Haziqah sedia beraksi :)

eh??
smart la kembar saya nie...

Puteri Islam

Semua unit beruniform and pasukan rumah sukan sedang berjemur di bawah matahari pagi 

Alif Azmeer beraksi

Ikram bersama sabit
p/s:jgn tiru aksi ini di rumah ye

Amirul Aiman 

:)

sejak bila la Omar jadi kerusi korang nie?


   Apabila ninja sudah beraksi...





Fusion X Crew

sweer je kan dorang nie? :P

asal Ikram nampak cm besar ye?

Soleh

Afrina & Wanie
   Dalam jam 1 petang, aisha bersama Ziqa,Azri,Aiman,Haikal dan Imran menuju ke padang Malinja3. hehe.. Duduk-duduk kat sana sampai pukul 3.. Lama kan... aisha tengok dorang belajar dari master Aramy. Yang penting hari tu aisha happy.. Btw, keputusan keseluruhan pada tahun ini adalah seperti berikut:

Merah
Biru
Kuning
Hijau

   Walaupun x ade kat padang sekolah,aisha still dapat dengar keputusan dye...hehe.. (bangga nie)

ske gmbr nie  :) 




lawakan langit nie?


Alep berjaya!!!

   Hari nie aisha happy sangat-sangat sebab:
1. Da lame x lepak-lepak nan dak ninja pastu dapat gak... Walaupun  x ramai yang ade tapi tetap syok... Sebelum balik pulak, aisha kene dengan Azri.. Abez putih muka aisha.. Sabar jea dengan Azri... 

2. Mase 12hb hari tu genap 7 bulan hubungan aisha dengan dye... n_n i ♥ u  la...mmmuaah...


Thanx for reading ^_^!