Friday, August 26, 2011

Iftar ST'11

     Hari nie kelas aisha ade buat majlis buka puasa. Sebelum sekolah cuti kan. Kitorang pown amek kesempatan nak buat majlis nie. Majlis nie dibuat di Restoran Remaja. Sangat menarik dan agak best. Act, memang 100% best. Walaupun banyak masalah yang dihadapi tadi, namun kegembiraan masih jelas terasa.

     Dalam pukul 6.30 petang aisha menuju ke taman Malinja 3 sebab da janji nan Didy nak jumpe at situ kan. Pastu kitorang gerak la sama-sama ke Remaja. Jijy dan Izaan masa tu da sampai dan sedang menanti Cik Izzah kita. aisha pun gerak pergi sekolah di mana yang lain berada di sana sambil menanti ketibaan Cik Syazwani kita tu. hehe.. Dalam pukul 7 kami pown menuju ke REMAJA. aisha tak pandai bercerita la.. Lihat sahajala gambar nie k?



Semasa & Selepas Berbuka Puasa


Wanie, aisha & Soleh

Abang Hariz DAN Kak Nanie

no komen la awk

Icad, Zul & Arif

Qila & Jijy

Sesi pemberian aiskrim..
Saya nan abang kembar saya... 

♥ saya sayang mereka semua 

aisha & Mizan
Selepas Solat

aisha bersama Afrina, Nina & Tiqa

Izzah & Wanie

aweks 

Happy couple 2010 :)

Icad nan Arif

berTIGA 

Sweet Couple 
Rofanddi
Afrina

Trademark mereka rasanyer :P
hehe... >.<
Tekun belajar la dorang nie

The Boyz

Yang kat belakang sane tu... ( -.-" )
      Itu sahaja dari aisha.. Yang penting majlis nie memberikan sebuah kenangan aisha dengan dorang. Best dan happy sangat-sangat. Sebelum balik, Soleh sempat lai mengatakan " Tahun depan mesti da tak best dah. Da tak dapat pergi sekolah dan jumpa kawan-kawan. Da tak dapat nak main tepung,belon air sama-sama.". Walaupun kita semua berpisah, hubungan persahabatan yang terjalin ridak akan putus ♥... aisha sayang korang semua ^_^


Thanx for reading ^_^!