celotehku di pagi buta -.-'

      Keciannya la dengan blog aisha yang satu nie. Berhabuk dan siap ade sarang labah-labah lagi. Ish3... Da berapa lame la kan aisha tak update blog nie.. Entry kali nie juz nak update-update je.


      New story? Tidak lain dan tidak mestila pasal Trial SPM. My last paper is account. Dan saya da mendudukinyer semalam. Belum pun sempat aisha jawab paper 1, Cikgu Muzaida da cari AJK BM dye..hehe.. "Petang karang after exam, jumpe saya di bilik guru..". Cikgu cuma cari saya & Qila jewp.. Actually, saya demam sepanjang jawab paper Physics dan P.Perakaun nie. Tapi alhamdulillah dapat jugak jawab.. Tapi x tahu la resultkan... Cukupla i da ponteng paper sejarah hari Jumaat hari tu..hehe.. So, tak kira apa result yg aisha dapat utk trial nie.. aisha akan terima sebab saya takkan menyesal. Saya masih main-main dan study pown sambil lewa lagi.. Jadi memandangkan SPM tinggal 54 hari sahaja lagi, saya berjanji akan menggunakan waktu dengan sebaik-baiknye. Saya tidak mahu kecewakan ibu bapa saya. Saya nak buktikan yang saya juga boleh berjaya dan saya nak buat ibu bapa saya bangga dengan saya.


      Lepas exam jadual macam makin penuh je. Ahad nie ade seminar. Minggu depan dengar ade kem kat Savannah Hill lagi.. erm.. Homework lagi.. ooo emm jiii... Bila aisha nak study balik ye? Cover semula topic-topic form 4? Last-last minit la katakan.. Tapi sekurang-kurangnya saya mencuba kan? hehe... Doakan saya ye >.<