Jamuan ST


Date : 10 Dec 2011
Venue : Taman Merdeka
Time : 9.00 a.m - 5.00 p.m


Explorace

      Kami telah dibahagi kepada 6 kumpulan yang terdiri 5 orang ahli. Semuanye berjalan lancar. CP 1 di kawasan obstacle (Chik).. CP 2 di menara (Wanie).. CP 3 di kawasan batu bata (Annisa).. CP 4 di kawasan kolam (aisha).. CP 5 di kawasan sejarah Jepun (Arif)..

     Dalam permainan ini,3 kumpulan yan pertam akan menjadi pemenang. Oleh itu, Kumpulan 5, Kumpulan 1 dan Kumpulan 3. Maafla aisha terlupa nak ambil nama ahli kumpulan tersebut.

Mystery Flour



      Pada awalnyer pemenang dipilih bagi sesiapa yang dapat mencari gula-gula dalam tepung dulu. Memandangkan ramai yang dapat menjumpainye dalam masa yang singkat. Maka sebagai juri, kami telah menukar syarat-syarat permainan. Kami telah mencari orang yang paling momot..hehe... Dan pemenang-pemenangnyer ialah Amirah Solehah, Nur Izzah, Mohd Solehuddin al-Ayubi, Nurul Jannah, Nour Hannani dan Ahmad Arif.

      Apabila tamat sahaja xtvt Mystery Flour, kami pown edar2kan tepung fer perang.. Sambil tu aisha minta tolong Apiz supaya bawak belon air g depan Colleseum tu.. *Alamak yank,belon tu still kenyal lagi. Air x cukup. Kalau kene badan ade sakit oo.. Tapi x pela..

      Selepas penat bermain Bomb Splash,dorang semua kelaparan. So,makanlah sikit an sebelum permainan yang terakhir iaitu Pimp Face. Xtvt nie, peserta lelaki akan make up kan perserta perempuan. Almaklumlah apabila si teruna menyolekkan anak dara orang an... Hehe... Macam-macam hasilnye. Tapi malang buat aisha,Chik dan Wanie kerana x dapat menyaksikan permainan ini. Kami pergi siap-siap sebelum cikgu sampai. Jadi juri undangan kami ialah Atiqah. Semua keputusan di tangan Atiqah. Tapi kami fokuskan kepada juru soleknyer laki. Jadi pemenangnyer ialah 


Siti Safiqah
Makeup artist -->
 Hafizuddin



Nina Fazleina
makeup artist --> Arif



Nur Izzah
makeup artist --> Hariz


   
      Pic at bawah ini adalah insiden sewaktu aisha kene jirus nan air. Untuk kesekian kalinya saya masih tak tahu apa salah saya sehinggakan saya kene jirus lagi? Ade sesiape bley tolong bagi jawapan x?

Thanx to -->
Epul - sebab jirus aisha
Arif - sebab suruh Epul kenekan aisha



      Semuanya berjalan dengan lancar. Alhamdulillah... Lastly, thanx fer Teacher Aishah Md Yasin kerana datang ke jamuan kelas kami.