Friday, January 6, 2012

♥ outing ♥


3 Jan 2012
Zoo JB & City Square

      Seperti yang telah dijanjikan aisha dengan Chik, pada hari ini ktorang akan keluar. Pada awalnya Chik ajak keluar hari Sabtu tu tapi kerana beberapa perkara yang tak dapat dielakkan, ktorang terpaksa tukar hari. hehe.. Dan hari tu tiba jugak. Dalam tengah hari tu ktorang jalan-jalan at Zoo.. Adeh panas... Ktorang tu bukan stakat aisha nan Chik jewp tapi Arif nan Sharul pun ade jugak. Jadi, paham-paham jela.. hehe..

      Dalam pukul 2 lebih,Chik call teksi untuk pergi CS. 3 kali dalam seminggu aisha g CS.. ish3... Sampai-sampai jadi model depan pintu sbb semua tak tahu nak pergi mana. Akhirnya, naik atas.. Tengok wayang cerita Suatu Malam Kubur Berasap. hehe... Second tyme.. Tak jemu pown... hehe.. Best sangat-sangat. Tapi hari nie aisha rasa macam sejuk sangat. Hari tu pown tak la sesejuk macam nie.. Dah la tangan aisha senang nak sejuk.

      Wayang tamat dalam pukul 5 lebih. Keluar pintu tempat tu, ktorang jadi model lagi. Kali nie pown tak tahu nak pergi mana. KFC kemudiannya menjadi arah tujuan kami. Makan semua tu ambil masa lebih kurang 1 jam. Bila semua dah ciap makan, ktorang pown ambil cab untuk balik. Lepas hantar Arif dengan Sharul balik, aisha dengan Chik pergi Angsana pula. Dah kalau kaki berjalan, tetap nak jalan.. haha...

      Masa kat Angsana banyak ktorang bualkan. Thanx to her fer make smile.. haha.. aisha betul-betul happy.. Thanx to her & Arif & Sharul ^_^ Sayang korang.. ♥♥♥


Thanx for reading ^_^!