Exam?

      Assalamualaikum...
Entry kali nie aisha mahu bercerita tentang hari-hari aisha sebagai seorang Pra-Dip di UTHM. Minggu nie, hari Isnin saja dah ada exam Mechanics of English.. So far so good lah.. Exam Algebra pada hari Selasa pun aisha still boleh jawab lagi. Bila tiba hari Rabu, aisha dah k.o.. Exam Calculus amat merisaukan saya kerana saya tak berapa faham tentang calculus nie. Bila result keluar,alhamdulillah... Walaupun tak tinggi tapi oklah.. hehe.. Hari Khamis tak ada exam. Jadi relax sikit..Hari Jumaat ada exam Listening and Speaking. aisha geram betul dengan exam nie. Exam nie macam muet. Dah la dia cakap laju, pastu tak faham pula tu. aisha paling benci bila suara lelaki tu. Pening oo kepala saya nak pahamkan. Tapi yang menariknya, aisha tak ada kelas dari pukul 11 sampai pukul 3.. Pukul 3 ada kelas Sains Kejuteraan. Bincang latihan dan Miss Saadah ajar tentang 'Projectile'. Ok la.. aisha paham...


     aisha baru teringat pasal kes masa hari Khamis hari tu. Ada orang tu kan dia bangun lambat. Kelas pukul 8, dia bangun pukul 7.30. Semua gara-gara ubat batuk dan sakit-sakit badan. Bangun-bangun terus lompat dari katil.. haha... Kes budak terkejut sebab dah terang. hehe... Nasib baik bas ketiga datang lewat.. Sempat untuk aisha pergi ke kelas tepat pada masanya.. hehe... So, moral of the story... aisha kena lah jaga kesihatan supaya tak terlalu letih dan tak perlu makan ubat. hehe... Dalam kelas, Amirah tak habis-habis kata muka aisha pucat. Saya yang risau dibuatnya. huhu... Lepas makan, aisha dengan Al,Ana dan Mira pergi pasar. Penat berjalan.. aisha tak beli apa tapi Al,Ana dan Mira ada beli.. hehe... Selamat duit saya... ^_^


     Samapi sini dulu coretan saya tentang hari-hari saya di sini.. ^_^