Tuesday, May 15, 2012

Mimpi...?



      Assalamualaikum.. 
 Orang kata mimpi tu mainan tidur kan? Tapi kenapa aisha rasa macam mimpi tu benar-benar berlaku? Erm.. Sebelum nie aisha tak pernah mimpi macam tu. Rasa terkejut tu masih walaupun hanya sekadar mimipi. aisha tak sedia lagi nak kehilangan dia sekarang walaupun 1 hari nanti dia mesti tinggalkan aisha kan? Hm.. Lumrah alam kan yang bertemu tu pasti akan berpisah. Tapi kenapa hati aisha tak rela nak berpisah? Kesian Nad jadi mangsa serangan aisha pagi tadi. Dah lah Nad tak kenal dia. Sekali Nad yang aisha cari. Sampai sekarang aisha takut nak tidur. aisha takut aisha akan mimpi perkara tu lagi. Sepanjang mimpi tu yang aisha ingat aisha menangis je. Kalau senyum pun,senyum buat-buat. Terpaksa. Plastik belaka. huhu.. aisha harap malam nie aisha tak mimpi macam tu lagi.. Doakan ea? Thanx.. Selamat malam ^_^


Thanx for reading ^_^!