Bila fikiran telah ke dunia fantasi


Sejak kita kenal sehinggala kita bersama dan sampai kita dah putus,kenapa air mata saya senang sgt gugur kerana awk.. Sejak dulu awk.. Rse macam org bodo awk taw x bler pape saya pasti akan nangis kerana awk.. Sebulan yg lalu, selama seminggu air mata ini jatuh kerna awk... Awk, murah sgt ke air mata saya nie? Sampaikan sekarang pown ianyer masih lagi nk menitis kerna awk... Awk, kenapa masa kte putus tu awk x bawa sekali perasaan sayang sy kt awk pergi?? Kenapa awk? Sejak hari tu juga saya menanti jawapan dan penjelasan dari awk.. Kenapa awk buat saya mcm tu... Dan sampai sekarang awk x penah beri apa-apa jawapan... Saya taw saya x sebaik perempuan tu... Dye pandai jaga hati awk.. Dye lebih sayangkan awk dari saya... Dye x degil mcm saya kan? Saya selalu membantah cakap awk.. Saya selalu cari pasal dgn awk.. Dan saya juga selalu menangkan org lain terutama adik saya berbanding dengan awk kan? Saya ingat awk faham saya tpi rupa-rupa nyer.. Awk xfaham saya langsung..

Awk, kenapa dulu awk selalu bwat sy tersenyum dan ketawa kerna awk? Kenapa awk ade sahaja idea utk membuat saya rse gembira.. Kenapa awk ske hntr mesej sampai masuk bab kawin sume tu? Kenapa awk? Tolong la jawab... Tapi papepown saya ucapkan tahniah kerana awk berjaya berada kt hati saya.. Walaupun pada awlnyer,saya sangat sayang & meminati seorang budak uh..tapi awk berjaya membuatkan saya melupakannya... Jadi, terima kasih yee... Dan berbanyak-banyak terima kasih juga kerana awk telah membuatkan saya membuka pintu hati saya kat awk di samping membuat saya berasa sedih di saat saya sudah mula menyayangi awk... Kini, hanya satu yang saya harapkan dari awk... Tolong la bawa semua kenangan + perasaan saya kt awk pergi dari hidup saya buat selamanya...