Teringat....

Tadi aQ dengar lagu kat walkman aQ...Then terdengar 1 lagu nie..Pastu Aisha teringat sesuatu yg penah berlaku antara Aisha dengan Encik H...

Tyme tu,ade krisis antara kami...Walopown ade krisis,tapi ktorang still kawan + contact...aQ ade dapat 1 msj yang ade beberapa soalan...Pastu aQ send la kt beberapa org termasuk dye...Tadi mase dgr lagu tu,aQ teringat salah 1soalan dari msj tu lagu yang sesuai utk saya?Pastu awk balas aku masih sayang dari ST12...saya x taw kenapa awk send jawapan tu..Pastu awk send balik mesej tu..dan sampai kt soalan lagu yang sesuai utk saya?Saya jawab sayang dari Kangen Band..Saya jawab tu sebab setiap kali kalo saya tanyer awk dengar lagu ape,nanti awk jawab tu..Hm...Lagipown lagu tu mase pertama kali saya dengar,saya asyik ketawa sebab rase cm kelakar ckit..hehe...

Macam-macam yang berlaku sepanjang hampir 2 tahun kte b'kawan...Walopown sekarang kte da x contact,tapi saya still anggap awk kawan sy.. Hehe...Saya nak minta maaf atas perangai saya yg kebudak-budakan,gedix,ngade-ngade dan degil nie sepanjang kte berkawan...Terima kasih kerana sudi melayan kerenah saya dan sudi berkawan nan saya..

p/s: saya banyak padam lagu dari KB n ST12...U know why i did that..hm...