Friday, February 17, 2012

Coretan pendek

"Assalamualaikum awak, boleh berkenalan ?"

"Waalaikumussalam... Boleh je... Nie nombor telefon mak saya... Call laa dia dulu... Kalau dia kata ok, awak call ayah saya pulak... Kalau dia kata ok, Awak Call Tok Kadi... Kalau dia kata ok jugak... Kita terus nikah je... ok tak awak??? Kita bercinta selepas NIKAH ^__^


      Seandainya aisha mampu berkata begitu.. Tapi malangnya, aisha tak berani nak kata macam tu. Ianya terlalu berat untuk aisha mengatakan perkara tersebut. Arif ada minta aisha bagitahu mak dan ayah tentang kitorang tapi aisha tak bersedia lagi. aisha takut hubungan nie tak bertahan. Sekiranya hubungan nie tak mampu bertahan, aisha tak nak da bercintan cintun. Biarlah dia jadi yg terakhir sebelum aisha bernikah. aisha tak nak dah kena kecewa-kecewa lagi. Sakit taw jiwa dan raga i nie.. hehe.. Gediks sebentar.. huhu.. Walau sesiapapun yang bakal menjadi suami aisha, aisha harap dia boleh buat macam kat atas tu and dapat bimbing aisha.. ^_^






Thanx for reading ^_^!