Hilang? Siapa?



      Hai semua...! Hari nie aisha nak buat entry tentang kejadian masa hari Rabu, 29 Feb yang lalu. Lawak pula rasa bila ingat balik.. Nak tahu tak apa yang berlaku? Kalau taknak takyah baca! hehe... Ceritanya bermula sewaktu saya pulang dari kelas. Ada lah sesuatu berlaku yang membuatkan aisha tak ada mood +++ merajuk. Dengan niat malam tu taknak keluar semua. Nama pown orang merajuk kan, jadi dia pown pergi pasar and balik pasar seorang diri la. Hehe... Thanx kpd mereka yang menemani saya even melalui mesej je. Sampai bilik terus lah buat bende yang sepatutnya kan.. Lepas da segar and solat maghrib, aisha pown landing la kat katil. haha.. Apa lagi kalau tak tertidur kan. Semua panggilan dan mesej yang masuk tidak dijawab mahupun di balas sehinggakan hampir semua yang rapat dengan saya risau. Yang paling aisha geli hati bila Anis kata kat amir yang aisha hilang. Celik-celik mata dengar pintu bilik kena ketuk. Ana rupanya. Hehe,,, Saya dicari kerana nak keluar. Ana kata Eder da tunggu aisha kat bawah hampir 1 jam. Maaflah.. aisha penat ssangt-sangat.. Nasib baik bangun taw. Kalau tak? hehe.. Yang paling best, Amir macam tahu je aisha baru bangun tidur kan.. Lepas buka pintu semua tu, terus dia call.. Haha,, Pelik la abang saya sorang tu.. Jadi malam tu kecoh lah yang aisha hilang padahal aisha elok jewp kat dalam bilik. Maybe salah aisha sebab tidur dengan lampu bilik tertutup. Normally kan saya tidur dengan lampu terpasang. Hari tu tetiba buang tebiat tutup lampu.. hehe.. K r.. That'sAll for today..