Geramnyer!!!

..kalau lah dapat sembunyikan kesedihan itu..
      Kadang-kadang kita tak sedar yang diri kita dibohongi. Kita ambil lewa semua tu. Apabila semuanya sudah terbongkar, hanya Tuhan sahaja yang tahu betapa sakitnya hati ini. Dulu, kau pernah buat aku begini. Dan kini saat hati mulai mempercayai bahawa kau telah berubah, kau hancurkan kepercayaan itu. Baru aku sedar betapa bodohnya aku kerana memberi satu lagi kesempatan pada lelaki macam kau. Kau takkan pernah berubah. TAKKAN!!! Sekarang kau nak buat perempuan tu rasa macam apa yang aku rasa dulu sambil tu kau buat aku rasa kesakitan itu untuk kali kedua? Ya Allah.. Lelaki jenis apa kau nie? Aku benci lelaki macam kau dengan prinsip-prinsip kau sekali aku benci. Aku harap suatu saat nanti kau berubah. Jangan salahkan aku kalau suatu saat nanti kau akan rasa apa yang pernah aku rasa. Kisah baru? Mulut kau manis macam gula. Tapi semua tu SAMPAH!! Tak ada erti. Terima kasih sebab buat aku macam nie.. Untuk pengetahuan kau, aisha yang kau kenal dulu tu DAH MATI.. Biar aku ulang.. AISHA YANG KAU KENAL DULU TU DAH MATI!!! Terima kasih.. ~~