Monday, July 30, 2012

Biarlah satu hati sahaja yang kecewa..



      Assalamualaikum... Entry kali nie aisha cuma nak meluahkan isi hati aisha. Tiada niat apa-apa pun. Yela.. Nak luah kat kawan tak boleh. Nak luah kat mak,mak jauh sangat. Jadi, blog sahaja lah tempat aisha meluahkan isi hati. aisha tak tahulah sampai bila hati aisha dapat tutup rasa kecil hati dan bertapa terkilannya aisha dekat kawan-kawan aisha. Hanya Tuhan saja yang tahu betapa sakitnya hati nie. Kenapa dorang lebih pentingkan  perasaan laki daripada perasaan aisha? erm... Dari dulu lagi aisha perhatikan. Kalau ada apa-apa, mesti yang ada dalam kotak fikiran ialah perasaan si lelaki tu. aisha tahu la yang kita berenam nie SAHABAT. Tapi perlu ke macam nie? Gara-gara korang aisha BENCI dengan perkataan SAHABAT. aisha BENCI bila korang yang lafazkan perkataan SAHABAT tu. aisha harap dorang berubah. aisha tak kisah kalau cuma hati aisha saja yang kecewa, tapi aisha harap dorang tak kecewakan hati orang lain. Maafkan aisha seandainya rasa hormat aisha pada korang dah tiada. 


Thanx for reading ^_^!