Saturday, July 21, 2012

Keliru? erm...



      Assalamualaikum... Entry kali nie aisha nak kongsi cerita mengenai hati dan perasaan. Bukan apa, aisha cuma keliru+++. Lagi-lagi selepas salah seorang kawan aisha beri aisha sesuatu. Hanya Tuhan sahaja yang tahu apa perasaan aisha masa tu. aisha hormat dia sebagai kawan aisha jadi aisha terima sahaja pemberian dari dia dengan hati yang berat. Maafkan aisha. aisha tak nak lukakan hati sesiapa tapi entahlah. aisha tak tahu nak beritahu siapa da. Tiada yang paham keadaan aisha sekarang nie. aisha belah bahagi. Hati aisha seperti sudah dihuni seseorang tapi ada yang cuba untuk menghuninya. aisha dah tak tahu nak buat apa. Semuanya macam cepat sangat berlaku. Ya Allah.. Bantulah aku mengharungi semua ini.. aisha tidak berniat pun nak sentuh hati orang. aisha cuma nak kawan-kawan je. Tak lebih. huhu... aisha selalu ingat pesan mak. Pesan apa? Biarlah aisha dengan si dia je yang tahu.. ^_^


Thanx for reading ^_^!