Wednesday, August 22, 2012

Putus asa.. erm...


      Assalamualaikum.. Cuti raya tinggal beberapa hari saja lagi. Hari nie baru aisha nak mula siapkan tugasan Lukisan Kejuruteraan (LK). Sesungguhnya siapa yang kenal aisha akan tahu betapa bencinya aisha dengan LK. Yela, aisha kan tiada bakat dalam bidang lukis melukis nie. Bila kena ambil subjek LK nie tak macam asyik menangis jewp kan. Nie baru nak buat soalan pertama aisha dah putus asa. Berapa jam entah aisha dah mengadap soalan nie. Tolonglah... Bila nak siap pun aisha tak tahu lah. Harap malam nie sempat siap yang manual punya sebab esok dah nak merayapkan. So, mungkin hari Jumaat baru nak buat yang AutoCAD. Ergh.. Tu lagi 1 luar alam. Walaupun aisha lebih minat yang AutoCAD tu tapi tak nak macam terkial-kial pula aisha buat kan. Seriusly, I HATE LK... huhu..Sediihh~~


Thanx for reading ^_^!