Friday, September 28, 2012

Karnival Aktiviti Pelajar 2012


       Entry kali nie sepatutnya aisha da update sejak hari Isnin lagi tapi kerana malas, hari nie baru aisha dapat update mengenai KAP nie. KAP? Apa tu? hehe.. Karnival Aktiviti Pelajar lah. aisha dengan Ana terpilih sebagai Biro Keusahawanan untuk KAP nie. Kitorang under abang Iqmal. Kerja kitorang pantau gerai-gerai yang ada kat luar DTII tu je. Senang kan? Tapi penat lah. Walaupun gerainya tak banyak tapi oklah. Bila bosan tiada kerja, kitorang merayap lah kat dewan DTII tu. Kat dalam ada pameran kelab dan persatuan serta ada booth kolej kediaman. Yang penting bestlah terlibat sebagai crew KAP nie. Enjoy je.. Masa perasmian,aisha dengan Ana datang lambat sikit sebab kitorang keluar dengan parent masing-masing. hehe.. Masa penutup pula, kitorang tak lambat. Tepat pada waktu lagi. hehe.. Dapat lihat persembahan depan-depan lagi. Maksod? hehe.. Kitorang duduk kat tempat VVIP lorh. hehe.. Jangan jelez..  Apa-apa pun aisha gembira dapat kenal dan bekerja bawah abang Iqmal. ngee... ^_^


Thanx for reading ^_^!