Tuesday, November 13, 2012

Sepetang di iDonut


      Assalamualaikum.. Petang tadi aisha dengan kakak aisha pergi Angsana gara-gara dia nak makan donut je. aisha kan jenis yang kuat berjalan, jadi aisha pown temankan dia. Alang-alang dah dekat Angsana tu, kitorang pown jalan-jalan lah tengok baju. Ada 1 baju kurung tu lawa sangat-sangat. Macam nak beli je rasa. Tapi bukan rezki aisha untuk memiliki baju tu sekarang.. huhu.. Sedihh! Lepas puas berjalan,aisha pown call ayah untuk pulang *saya belum ada lesen lagi k ^_^

donut saya dan donut kakak saya

my sista 

alwayz be me... :)



Thanx for reading ^_^!