Luahan hati


     Tak semua benda kita dapat lupakan. Tak semua benda akan kekal selamanya bersama kita. Namun sebuah persahabatan yang terjalin antara kita takkan pernah putus. aisha rindu sangat-sangat kat korang semua. Terlalu banyak kenangan manis dan pahit telah kita lalui bersama selama 2 tahun nie kan. Korang the best lah. aisha harap sangat kalau boleh kita semua boleh duduk bersma, study in same course in the same university. aisha tak nak pisah dengan korang sebab aisha dah anggap korang macam adik-beradik aisha. Lebih-lebih lagi kakak Wanie, Jijy dan Afrina saya kan.. Dan saya juga takkan lupakan abang Aiman, Mican dan abang kembar saya Rofanddi. hehe... aisha tiba-tiba rindu nak makan cupcake pagi-pagi yang Mican jual. Nanti aisha dengan Wanie mesti nak pilih pic kartun yang ada kat cupcake tu. hehe.. Hanya Tunhan je yang tahu betapa aisha rindu setiap detik bersama dengan korang. aisha rindu Soleh nyanyi. aisha rindu Soleh dengan Iqhmal buat lawak kat depan kelas. Dan paling penting, aisha rindu cikgu-cikgu yang ajar kita. hehe.. Alangkah bagusnya kalau ada alat yang boleh putarkan kembali masa ke masa dulu. aisha nak nikmatinya bersama kawan-kawan aisha. Then, aisha rindu bila pergi training dengan Haziqah, Aiman, Azry, Kembar, Emy and ramai lagi. aisha rindu masa Aiman dan Ziqa ajar aisha macam mana nak buat technique. aisha kan typical yang pemalu and lambat pickup. hehe.. aisha sayang korang dan aisha rindu korang. Especially masa lepak dengan Chik and Arif. ^_^ 

rindu abang mican saya :p
rindu abg kembar saya, Rofanddi

rindu best frenz saya dua nie, Wanie & Jijy

Sebahagian classmates saya

bakal menjadi Senpai Ikram

Senpai Aiman with Ziqa

me!

Aramy ^_^

rindu sayang saya nie, Mira Chik

saya rindu kawan saya yang memerangkap kembar buah hati saya, Afrina

budak-budak baik 5ST

rindu abang gitar saya, Icad

rindu awak sangat-sangat, Arif
\