Sunday, March 11, 2012

SEEFOOD ^_^





     Hye! Mesti pelikkan kenapa aisha tiba-tiba je buat entry pasal SEEFOOD nie? hehe.. Pada hari Khamis lepas, aisha pergi tonton cerita nie kat BPMall dengan Ana and Amir. Walaupun aisha boleh dikategorikan sebagai hantu kartun tapi bukan aisha taw yang pilih nak tengok cerita nie. Tapi Amir k.. Dia kata best lah apa lah. aisha follow je. Tapi memang tak dinafikan. Cerita nie memang best and dia punya ikan pun cumel-cumel belaka. hehe.. Apapun cerita nie memang menarik r.

    Psst... aisha bukan ponteng kelas aw.. Tapi petang tu kelas dibatalkan sebab tengah hari tu, madam da buat kuiz. Jadi, aisha pun ajak lah Ana pergi BPMall. Kononnya nak jalan-jalan dan usha baju-baju kat sana tapi macam semuanyer menyongsang. aisha tak beli pun baju. Tapi tak kisah sbb dapat selamatkan duit saya. haha... Cuma aisha beli donut jea. Nyum..Nyum..Nyum.. Da lame lah jugak tak makan donut. Rindu meyh dengan donut yang kat Angsana tu. Okla.. aisha pun da menyimpang dari tajuk utama. Bubbye.. See u guyz in next entry :)





Thanx for reading ^_^!