Hari nie....



       Assalamualaikum!!! hehe... Hai kawan-kawan ^_^! Ceria je kan hari nie? Sebab aisha tak tahu apa yang bakal berlaku pada masa akan datang. Erm.. Hari nie 8 Mei kan? Ada apa ye hari nie? Ohh.. Ya! Baru aisha teringat. Kalau diikutkan, hari nie aisha kena daftar Tingkatan 6 di SMK Tasek Utara. Jadi budak sekolah semula? Ohh.. myy..myy.. Bukannya tak nak cuma aisha tak mahu masuk tingkatan 6 sekiranya kawan-kawan aisha yang lain tak ada. Huhu.. aisha nak kembali ke sekolah sekiranya mereka yang berada di 5 ST '11 ada juga. Ok.. I miss u guyz.. huhu... Lagipun, mak tak izinkan aisha masuk tingkatan 6. Katanya membazir masa. Hm.. Entah lah ek. aisha pun tak tahu. Tapi aisha dapat tawaran jurusan Sains. Macam menarik tapi.... Biarlah ianya kekal menjadi rahsia.. Ngeee.... hehe.. Ok lah... Entry kali nie aisha cuma nak kata yang HARI NIE SEPATUTNYA SAYA BERDAFTAR DI SMK TASEK UTARA!!! hehe.. Bubbye ^_^


Bukti yang saya tak berkata bohong :)