Saturday, May 12, 2012

Rindu saat itu..

Nestum ais Xtra

      Assalamualaikum.. Mesti pelikkan kenapa entry kali nie ada gambar Nestum ais. hehe.. Hari tu aisha rasa rindu nak minum air Nestum kat kedai belakang sekolah macam yang aisha selalu buat dulu. Okey.. Serius aisha kata yang aisha rindu nak minum Nestum dengan Afrina, Wanie, Chik & Iqa. Thanx buat kakak Wanie kita yang sering teman saya beli kat kedai belakang tu. Setiap kali lepas kelas or lepas latihan sukan or apa-apa lah kan, kita selalu pergi belakang gara-gara air Nestum jewp kan? Sampaikan abang yang buat air tu pown da kenal kita. Boleh tak kalau bila-bila kita hangout buang masa at situ macam dulu? *putus fius kejap.. hehe... Ok lah.. Yang da berlalu tu biarlah kekal jadi kenangan kan? I'll always miss that moment & miss u guys.. ^_^Lepas nie aisha hangout nan Iqa jewp r jawabnya kan? hehe...


Thanx for reading ^_^!