Monday, June 11, 2012

First day kuliah



      Assalamualaikum!!! hehe.. Seperti yang semua tahu, hari nie merupakan hari pertama kuliah buat semua budak Diploma UTHM termasuklah saya. hehe.. Pagi-pagi budak awam kelas G2 ada kelas Fizik dekat Kampus Bandar. Memandangkan muka saya yang tak pernah prihatin, jadi saya pun tak lihat lah jadual. Semalam Fatin kata hari nie kelas dekat Library UTHM. So, aisha pun tak ambil pusing sangat la. Jadi pagi tadi turun agak lewat. Time tunggu bas baru sedar yang budak G2 sorang pun tak ada. Nak dipendekkan cerita, pagi tadi aisha dengan Fatin masuk kelas lewat 1 jam. Nasib baik lecture tu baik. Dia tak marah pun. Dia siap bagi nasihat. Dia kata kalau lambat sekalipun datang je. hehe.. aisha dah bengang da tadi. hehe... Tengah hari punya kelas pula kat Bilik Tutorial Library. Memandangkan masa ada lagi 30 minit, jadi kitorang pun tawaf cari kelas. haha.. Entah apa-apa je.. hehe.. Bila dah jumpa kelas, kitorang tunggu lecture hampir 1jam. Tapi lecture tak masuk pula =,='

      So far Alhamdulillah.. Segalanya berjalan dengan lancar walaupun aisha tak lalui hari nie sampai malam lagi. Harap-harap tiada masalah la. hehe... SENYUM!! ^_^


Thanx for reading ^_^!