Friday, September 7, 2012

Today's activity..


      Assalamualaikum.. hehe.. TER-speaking plak. ngee... Sekarang jam lappy aisha menunjukkan pukul 3.10 pagi. Dalam bilik nie, aisha seorang je yang jadi burung hantu. Yang lain dah membuta da. Syuhada lepas siap kerja dia terus masuk tidur. Sella pula macam biasa, lepas on call dengan buah hati kesayang terus tidur. Fatin plak... Entah lah ye. Masa aisha keluar sidai baju, dia belum balik lagi. So,aisha target dia tidur bilik Ana macam semalam lagi. Tapi lepas sidai baju, aisha masuk bilik nampak dia dah terbaring kat katil da. Penat sangatlah kut. Erm.. Yelah.. Selalu kalau tiada kelas, bangun lambat. Tapi hari nie, kul 8 pagi balik dari bilik Ana terus bersiap nak keluar. huhu...

      Jadi, program hari nie bermula dari pukul 10 pagi aisha ada program berbasikal sampai pukul 11.30. Dlm kul 12 aisha kena bersiap untuk ke BPMall.. hehe.. Habislah Ikin jadi mangsa aisha nanti. aisha nak release stress sehabis-habisnya. Kalau perlu sampai suara tiada dan tenaga habis pun tak apalah. hehe... Yang penting aisha tak stress dah. Balik tu nanti nak rehat puas-puas. Esok paginya aisha nak mulakan hari aisha dengan senyuman. Perbetulkan azam dan fokus dengan study. hehe.. Final pown dah nak dekat. aisha tak nak orang sekeliling aisha sedih kalau pointer aisha nanti rendah. huhu... Harap-harap tak.. Aminn~~


Thanx for reading ^_^!