Tuesday, February 12, 2013

Last night at Madinah


      Hari nie merupakan hari terakhir aisha dekat Madinah sebab esok aisha dah bertolak ke Mekah. Malam nie juga mak pergi ke pusat dialesis. Jadi, aisha pown ambil keputusan untuk pergi ke Raudah untuk ke sekian kalinya. aisha pergi sendiri a.k.a seorang diri. Akak tak nak pergi sebab penat + mengantuk. Lagipun akak tak larat nak melaluinya lagi. Yela.. Nak masuk ke Raudah kena berasak - asak la apa la. Ramai memang ramai. Pastu boleh dikatakan bahaya juga sebab orang Turki suka main tolak - tolak even dorang kecil. hehe.. So, macam hari tu juga. Beratur after Isya' tapi dapat masuk sana pukul dalam pukul 11 lebih. Alhamdulillah sebab umrah kali nie aisha dapat masuk ke Raudah. Lagi - lagi 2 kali. Umrah yang lepas aisha tak dapat masuk Raudah. Bukan setakat tak dapat masuk tapi tak dapat jejakkan kaki pun dekat masjid Nabawi. huu~

       Jadi, nie ada beberapa gambar untuk hari ini. hehe..

Ramai? hehe..

Terangkan cahaya lampu?


Thanx for reading ^_^!