My sis wedding

Terpesona ecahmelihat pelamin yang simple ini
     Pada 22 Mac, selamatlah sudah kakak ecah menjadi isteri orang. Lepas nie tak dapat da nak berjimba sesuaka hati dengan dia lagi.. Kena minta izin encik suaminya dulu papehal.. Karang tak memasal lain jadinya. Tema untuk majlis kali ini ialah GREEN-GOLD. Pada awalnya ecah tak rasa warna tu match tau, tapi bila da lihat hasilnya... Chantek! Daebak la kakak ecah nie.. 
Me and my mum with my sis before the 'bersanding' ceremony start

      Sebenarnya family pengantin yang warna hijau. Pasangan pengantin, pelamin dan yang seangkatan dengannya warna gold.. Nice kan?


Brutal gila kakak ecah nie...

My sis and her husbie

Tasnim in the house

Kemeriahan keluarga Haji Ulang 1

Kemeriahan keluarga Haji Ulang 2

Kemeriahan keluarga Haji Ulang 3

Cicit Haji Ulang
       Tamatlah sudah majlis perkahwinan kakak ecah yang sorang nie.. Walaupun penat tapi kegembiraan dan kemeriahan seisi keluarga amatlah bermakna. Mungkin keluarga kami tidak seperti keluarga orang lain, tapi ecah tetap bersyukur kerana mempunyai mereka sebagai ahli keluargaku..



     And for my sis.. Selamat Pengantin Baru.. Semoga happy selalu dan kekal sehingga ke akhirat kelak.. in shaa Allah.. Jadilah isteri yang solehah buat suamimu itu.. For my abg ipar, take care my sister.. Rajin-rajinlah turun JB melawat kami ^_^