Tuesday, April 8, 2014

Mereka ke JB.. WHOA!!


      Semalam cik Ikin, Khuza dan Fatin turun JB. Pada awalnya kitorang nak dapatkan maklumat mengenai tugasan Geoteknik. Dengan bantuan Mr. Firdaus nie, dia telah bawa kitorang pergi ke tapak pembinaan bangunan tambahan di Sek. Men. Vokasional (ERT) Azizah. Maklumat yang kitorang inginkan nampaknya tidak berjaya kami peroleh. Namun, terima kasih buat encik Khairy Haziq kerana telah memberi kerjasama.

Kami memang sentiasa bersemangat ^_^

My group members

Daus dengan main contractor of Segi Mulia Sdn Bhd, Encik Khairy Haziq

Kami pantang nampak kamera sebenarnya

Dari dalam pejabat sehinggalah ke tapak encik nie terangkan

Antara pembinaan yang sedang dijalankan

      Setelah penat berjemur dan menemuramah encik Khairy, kitorang pun berkira-kira nak makan kat mana.. Setelah kata sepakat dicapai, apa lagi.. Daus pun bawak kitorang ke Angsana bagi mengisi perut yang kosong... 

Apabila membawa kanak-kanak berjalan.. hehe..

Kenapa tu awak?

Selfie sat :)

Lepas solat kami sambung selfie seketika.. ngee... :D

      Disebabkan tiada hala tuju.. Nak tengok wayang, kat BP pun boleh kan? So, tepat pukul 3 petang, kitorang pun jejakkan kaki ke zoo JB.. haha... Aku pun da lama tak pergi sana.. Last pergi masa bezday aku beberapa tahun yang lalu :p Excited jugalah melayan mereka nie.. Even panas, kitorang tetap happy lihat binatang-binatang tu semua.. 



Makcik 'hot' bergambar :p

Kami sudah berpunya ^_^

Burung yang sentiasa tua

Dating sat tepi tasek.. hehe..
Jangan jelez

Panas seyh aksi Khuza

Haiwan kegemaran Ikin :P

Apabila gegurlz bergambar :)

Peace!

Apakah yang anda sedang lakukan tu ye?

      Thanx fer happening and exciting day guyz.. Jangan serik nak datang JB lagi. Nanti kita berjalan ke tempat lain pula kayy? Stay cute k kengkawan ^_^



Thanx for reading ^_^!